jag drar uppåt i det avlånga landet Sverige... GLAD PÅSK!

Halloj, äntligen tar jag mig tid att b-logga lite!


Imorron vid 6 på morgonen drar jag till katterjokk/gränsen, det blir fett!! Hoppas på bra väder med mycket sol! Tar med mig kamera så det lär bli en bildbomb när jag kommer hem, vilket är på onsdagkväll om ni ville veta. Dagen har bestått av att tvätta, packa och handla frulle till imorron. Ska äta risifrutti med "päronsmka/sylt", limeted edition + en smarrig mango. Bagen är full så det lilla som inte fick plats tar jag i ryggan, man får ju inte glömma det viktigaste av allt... påskägget!! Men jag hoppas att ni har haft ett bra påsklov och forsätter ha det, det lilla som är kvar av det. Jag ska iallafall har en awesome trip till fjällen, vi ses på onsdag eller torsdag.. GLAD PÅSK! <3


Förra året, mobilbild hära då!









Sandra.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Glad påsk! :D hoppas du får det bra :)

2011-04-23 @ 10:24:39
URL: http://josefinolofsson.webblogg.se/
Postat av: emmaandersson

fin blogg :)

och Glad påsk!

2011-04-23 @ 11:59:07
URL: http://eeeemmmmaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0