inget direkt drag

Tjohejj!


Sitter hära.. kul! Ne, men har då spelat match idag mot notas. Förlust med 2-1, men vi gjorde det riktigt bra och ett mål skulle igentligen inte ha blivit det, eller det skulle inte ha blivit frispark från dom flestas ögon/synvinkel iallafall. Ajja, det var ju bara en träningsmatch och inte en VM-final, TUR! Ikväll ska jag och Felicia på bio, det blir; I am number four. Vad jag har hört så är den bra, men vi får väl se.

Igår var vi ju då och våldgästa ett dico, kul det var... not! Ne, men känner att man har nog vuxit ifrån det. Och min cykel vart ju stulen, less!!! Premiär daagen och så ska den bara försvinna, vilken bitch! Livet suger ju ibland så det är ju ok! Men nu ska jag börja fixxa mig lite inför movietime. Hejdå! <3


 Det första man gjorde var att vinna en danstävling, WOHOO!! TÖNT123!









Sandra.


Kommentarer
Postat av: fannie

ä gärna med i tävlingen i min blogg :)

http://fanniekarlssons.blogg.se/2011/april/tavling-pa-g.html#comment

vinnaren utses på söndag:)

kram!

2011-04-10 @ 21:51:07
URL: http://fanniekarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0