we're gonna win! Don't wanna be a loser, gonna win!

Hello everybody!


Sitter här och chillar.. är trötter också. Dagen har väl varit just ganska chill. På eftermiddan städade vi klassrummet, fast jag, Amilia, Felicia och Emelie städa grupprummet. Sen var jag och Amilia och kirrade en grejj åt Ida till vårat A&S-arbete. En "ledig" torsdagseftermiddag som denna blir det att fara ut och jogga med farsgubben och ladda upp inför imorron och helgen.. Påskcupen då 9awesome såklart ssiktar mot guld och så är det ju internet-bay cup, kulkul med massa fotboll. Hoppas också att det tunga och trötta i mina ben släpper.. menmen, vi synes och höres! <3


Drar på mig luleåhockey tröja och fighterfacet imorron, We're gonna win! ;)







Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0