Ibland är inte turen på din sida, men ge inte upp!

Tjenatjena, tar mig tid att blogga såhär på kvällskvisten..


Dagen har bestått av både innebandylir och fotbollslir. Han spela alla gruppmacher i innebandyn sen fick jag dra iväg för att spela fotbollsmatch, vi blev gruppvinnare i våran grupp, OH HELL YEAH! Fast vet inte hur det gick efter.. vet bara att 8b vann, INTE förvånad. Ryssfemman som Viktor kallar dom, jag kan bara hålla med! ;)

Matchen gick väl sådär, förlust.. men vi hade några vassa chanser men bollen ville icket in i mål. Menmen, man har inte alltid flytet med sig. Hade själv lite småotur... fick bollen på halsen/strupen för andra gången den här veckan, så har förjävligt ont i min käke, sen fick jag bollen för andra gången på näsan/ansiktet, så min näsa är lite röd och gör ont när man pokar på den... fick också nån smäll på nedre ryggen åt vänster (från mitt håll).. så har lite smärtor där men inget allvarligt, det är bara att bita ihop och köra. Men ska börjar gör a mig klar för sängs nu, tidig match imorron och är helt sliten och slut. Godnatt! <3


Saknar redan bästis Felicia som är i France och har det gött (förhoppningsvis), puss på dig! <3








Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0