nu är det slut!

Ojoj, dagen har varit hård...


Helt slut och det finns nog nästan ingenstans på/i min kropp det inte gör ont. Har fått några rejäla smällar, men det är sånt man får räkna med. Det är bästa är ju att att jag ger ut 10x så mer smällar än vad jag får... skadeglädje! Ne, men det blir oftast så när jag möter sånna lag.. he-he. Fick bollen på halsstrupen för fjärde gången denna vecka, självklart började jag böla! Varför ska jag börja gråta åt så jävla konstiga saker?! Det måste ju vara något fel! Vart bara less på livet, och vart lite emo. Kan knappt gapa nu för att det gör så jäkla ont, äter typ i snloooowmotion takt, I can't handle it.

Har även fått en smäll på ryggen eller ja, över min vänstra skinka, har vridit till den or something.. tror jag skrev det igår om jag inte missminner mig. Kan ju även säga att det var ju inte bättre att det var en som fällde mig så att jag landa på nått konstigt sätt.. sådär som man kan göra ibland, kommer inte ihåg om det knaka eller om jag bara inbilla det, amen det låter ju bra! Det är faktist helt ok nu, har bara lite små ont ibland men tidigare... såg ut som en gammal tant som verkligen skulle behöva en rullator!

Nog om mina "skador", ville bara skriva av min irritation på dom. Kan berätta att nu har jag 4 real påsklov. Är heeelt och hållet ledig imorron, inte ens fotboll på shemat. Mina planer är att sova ut ordentligt, sen får jag se vad som händer.. Ska då iallafall börja göra mig klar för sängs nu är helt slut! Pappa var nyss och sa godnatt och påpeka att jag var lite varm i pannan, ett tecken på att jag har kämpat och slitit i helgen men nu är det slut.. GODNATT! <3








Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0