Bildbomb från katterjokk/gränsen!

En tidig tågresa...


När vi kom dit var det strålande väder, så vi drog genast ut på en skitrip.








Passade även på att leka lite i en snögrotta..


Nybastad och duschad...

Spelhäng med småkusinerna!




Syrran och jag hängde i Norge, tror jag..


Pizzatime!

Mamma passar på att njuta av den lilla solen vi fick!


Promenad till det som dom kallar after skii..


Hårdingen herself; Elvira!

På tåget hem till LÅ...




Det var väl dom flesta bilderna från the trip... kan kort säga att vädret kunde ha varit bättre, fick knappt en hel dag med sol. Men lite sol fick man ju iallafall det kan man ju vara glad över! Alla som jag "lärda känna" där var nog under 5år, höll mig en stor del av tiden i barnbacken med Elvira.. men måste nog erkänna att det var lite kul ändå! Det har varit trevligt och trivts helt okej bra i vårat enkla kryp in, tummen upp!









Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0