ung utan pung

Hallojj, now I'm back!


Har varit superdålig på att blogga dom senaste dagarna, ber om ursäkt för deet. Kan då börja med och berätta vad dagen har bjudit på. Förmiddan var väl ganska lame, jag och ida hade tyyp skrivit ett A4 papper på engelskan så försvann det, LESS! Vi fick göra om det på 10 min, men det behövde dock inte vara lika mycket. Sen drog jag och några killar från klassen och käka på max, åt en sallad.. ville bara säga det så att alla förstår att bara för att man äter på max behöver man inte trycka i sig en hamburgare.

Sen blev det showtime! Ung utan pung rocked the house! Dom var riktigt roliga och bra. Och vem om inte Sandra Landström fick igång publiken att kappa?! Efter den storslagna showen drog jag och mina fina kompisar (ja, jag har kompisar) till stadium för att jag skulle köpa en sport-BH, äntligen är det gjort! Bild kommer senare. Påvägen hem hade jag sällskap av Fellangiirl, we got some plans for the summer! KAN INTE VÄNTA! Ajja, nu har jag nästan skrivit alldeles för mycket... Vi ses, hejdå! <3



Nu vet jag ju inte om det var ok att lägga upp dessa bilder, men dom får ju skylla sig själv att dom sa att man skulle fota! ;) Och en sak till... OMG, hon pekar på mig!!!








Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0