American-style!

Hallooo!!


Idag har jag hängt med farsan och Annette på stan, inhandlade ett par benskydd och värmeshorts... pappsen betalar! haha! Vi fick även finbesök av farmor en sväng, vi har snackat lite om nästa helg då jag drar till stockholm för min fasters bröllop. Annars under min lediga dag har jag inte gjort så mycket mer än att ta det lugnt... nånting jag verkligen behövde känner jag! Nu ska jag inte babbla på något mer om min kanske inte så intressanta chill-dag.. vi ses! <3


Satt och "lekte" lite med picasa/picnik, otroligt töntigt det låter men det blev väl ändå ganska... edgy?! ;) haha!







Sandra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :)

2011-08-28 @ 09:25:07
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0