ekologiskt fotavtryck!


Jaa, en dag som denna har jag ju tillbringat i skolan... hände väl egentligen inte mer än det vanliga. Ikväll har jag inte haft någon träning alls vilket kändes helt okej.. tog då tid att göra klart en nk-uppgift som vi har fått man skulle fylle i en massa på hemsida hur mycket man äter, dricker, gör av med el och blablabla. Det behövs 2.8 planeter med resurser för att försörja oss om alla skulle konservera lika mycket som jag... känns ju braa! Nog om den roliga infon, ska ta och göra mig klar för sängs.. kanske läsa en bit ur min bok; sms från soppero. Svenskan... behöver jag säga något mer? haha! Godnatt alla! <3








Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0