Lilla Lady hey lilla ladyy!

Go' kväll!


Kom ganska nyligen hem från persön där jag har fikat pensionärkaka och druckit coca-cola, riktigt myspys. En dag som denna har jag inte gjort så mycket mer än att bara ta det lugnt... tog mig inte ut förän efter 2 då jag cyklade in till stan och mötte upp mami. Vi satte oss utanför kh och käkade max-mat och pratade om helgens festligheter. Sen försökte vi vinna en sån där stor marabou-låda med choklad, det gick inget vidare... jag som ville ha en! Nu ska jag ta och hoppa ner i sängen, jag som har gått runt och gäspat hela dagen... godnatt! <3


2 dagar kvar till götet med damen över och brevid mig på fotot, lovely! <3







Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0