Make me wanna die!

Goddagens alla finisar!

Gårkvällen var kall... gick runt med shorts och en tunn kofta för jag tänkte som många andra gånger; det är ju sommar! Men istället fick jag gå runt kylig och samtidigt vara trött... inte ok. Hoppas på att jag kan vara på bättre "partyhumör" ikväll, funderare även på att ta en kort pn innan så att jag inte är trött.

Idag drog jag och Louise in till stan för att fixa lk-banden... mit hade gått sönder för att man kan tydligen inte klippa bort den där lilla tygbiten som brukar bli över när man spänner det... det säm händer är att det trådar sig och slits sönder.. säger bara en sak; KASST! Mycket bättre med plastband isånnafall! Efter det satte sig jag, Louise och Martina oss längst kajen och käka phad tai m. vårrullar, HUR GOTT SOM HELST!! Det var extra gott eftersom jag var extra hungrig, mumma! Nu har jag skrivit alldeles för mycket, hejdå! <3


Bild från igår... Felicias bild!








Sandra.


Kommentarer
Postat av: johanna

fin blogg, hur mår du? :)

2011-08-06 @ 01:57:12
URL: http://sanningenomlivet.blogg.se/
Postat av: johanna

Tack, skönt att du mår bra, jo de är bra, vad hittar du på? :)

2011-08-06 @ 18:15:36
URL: http://sanningenomlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0