useyourhead


Körde en Abby Wambach idag! ;)


Dock fick det bli ett tröst mål eftersom matchen slutade med förlust, 2-3. Dock var vi minst värda oavgjort tycker jag... när vi väl spelade fotboll var vi bättre, men det är målen som avgör i slutändan. Det var kul att få göra ett till nick mål, från en superfin frispark av Johanna sprang jag mig fri och skarvade lätt över målisen med skallen... Damn, It feels good!

 Imorron börjar dagen med ett tränings pass, sen får jag se vad den mer har att komma med. Har faktist äntligen tagit mig tiden att beställa en klipptid så inte länge kvar tills mit hår blir mindre slitet... skönt! Nu ska jag göra mig klar för sängs är superduper trött, godnatt! <3








Sandra.


Kommentarer
Postat av: emelie davidsson

fin blogg

2011-08-26 @ 13:05:36
URL: http://cheyenisthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0