första dagen är avklarad!


Då var första dagen avklarat, känns otroligt skönt att jag har nån i klassen som jag känner! Shemat är väl helt okej, klagar inte iallafall... det kunde ju ha varit värre! Det ända dåliga med dagen var väl att jag gick runt med ett blött sadel avtryck på rövvan... bara för att min sadel inte kan torka. Gjorde McDonalds avtryck vars jag en satte mig, lovely!

Nu taggar jag inför kvällens träning, det blir lätt löpning och fotbollstennis, have 2 löööv it!







Sandra.


Kommentarer
Postat av: Albulena

Tack för att du deltog!



Nu är tre vinnare utsedda, se efter om det är du som vunnit! =)



Om inte, så bli inte ledsen, det kommer snart fler chanser.



Önskar dig en fortsatt trevlig kväll! :D

2011-08-22 @ 22:28:12
URL: http://albanese.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Hej! Jätte jätte fin blogg!

Jag har en tävling på min blogg, man vinner ett par öronhängen!

Hoppas du vill vara med och tävla! :)

Kramar !

2011-08-23 @ 06:56:56
URL: http://ccassandraaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0