lost in space


Är lite lost in the space for a moment! Men säkert inte länge till och det tackar jag för!

Annars en dag som denna gick jag, Lisa & Alba och deppade för att vi inte kände några i klassen men det ändrade vi på snabbt! Dagens samtalsämne har varit mat, jag menar... vem älskar inte mat?! Senare på eftermiddan har jag befunnit mig på en blöt, halkig och "vildvuxen" fotbollsplan, där vi föörutom spelade fotboll körde fys... vilket ledde till att min vita tröja inte är lika vit!

Imorron börjar jag dagen på fotbollsplan, en bra start på dagen om du frågar mig! Sen får jag se vad som händer... vet bara så långt som att jag ska ta en fika och införskaffa mig en almenacka med mami efter skolan, vilket låter som en bra idé! Nu ska jag chilla, puss&kram! <3








Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0