det drar igång i år igen

Heejsan!


Har haft en trevlig dag på standen med tjejerna Felicia och Ida, badade faktist 2 hela gånger. Jag är en sån tjej som oftast bara "doppar mig" en gång men väääldigt länge, kan typ ligga flytta i år... nu vet ni det!

Jag har även hunnit med att träna, en väldigt lugn sådan.. Imorron är det dags igen, luleå kalaset drar igång i år igen. Det blir riktigt roligt! Kvällen kommer börja med "grillparty" hos mamsen sen forsätter det inne i staden med kompisarna och allt annat glatt folk. Nu ska jag ta och göra mig klar för sängen.. puss&godnatt! <3


Tjuvade bilden från Linnea i brist på nya bilder.. det är sen Umeå då vi spela Volleyboll mot norsker, sverige vann!!.. en gån iallafall, tror jag!








Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0