hägnan

Heeej allhopa!


Idag har jag tillbringat dagen i g-stad-kyrkbyn & hägnan. En faktist helt okej roligt dag bortsett från alla getingar och lukten i en av kyrkstugorna.. Men det hända ju även en hel del skojj också som att hoppa ner i en höstack, göra massa lekar och ta en annan buss från ett annat ställe som gick minst 10 min efter och ändå komma typ ja, 10 min före... det var ju ingen tävling men..  vi vann! Nu försöker jag förbereda mig för träning men är sjukt trött har legat i soffan ända sen jag kom hem... vilket var vid halv 3 kanske. Bye! <3

Dagens (förutom Petters knasiga stövellkast);
Hannah:
Det är så kyliga vindar..
Tystnad uppstår!
Jag: Det är vindstilla !












Sandra.


Kommentarer
Postat av: Linn Carita

Fin blogg du har tjejen!! =)

2011-09-01 @ 20:23:20
URL: http://linncarita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0