Crash!

En heeeelt vanlig dag! Eller som Anna säger: "Sivvan med snabba cash".
Började iallafall med att jag, Sia och Adrian satt och kasta Adrians pappersflygplan (gjord av en hundring som ni ser) och det slutade med en krashlandning i Sias hår. Sanningen är att vi är rätt så lättroade.
Annars gick klättringen på idrotten bättre en förväntat, testatade klättra en gång. Man glömde bort höjden för att man fokuserade så mycket på att ta sig up + smärtan i fingrarna! Adrian blev förälskad i selen och var boktavligt talet crazy hela lektionen, en rolig snubbe är han allt! Efter skolan gick jag och Elin och spanade på julklappar, har hittat några fina grejor som jag kan tänkas köpa. Men nu ska jag snart ta och bege mig mot mamsen för lite käk, vi hörs! <3









Sandra.

Kommentarer
Postat av: josefine

cool bloggg, komentera/kolla gärna min puss på dig

2011-12-03 @ 11:32:32
URL: http://josefinerydberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0