El Clasico

Jaa, vad ska man säga? Barca tog gem segern lätt i el clasico med 1-3!
Det var väl igentligen ingen big suprise eftersom det var en måstematch för barca och dom är helt klart det spelskickligaste laget. Dagen har jag spenderat med Elin och morgondagen ser liknande ut. Och det lär även bli en hel del plugg imorron kan jag ju tala om... men det är bara att bita ihop och köra!
Nu ska jag göra mig klar för sängen, den ser väldigt lockande ut såhär på kvällen/natten (?) där den står i sitt hörn. Men vi lär ju höras imorron! Puss&Kram! <3









Sandra.

Kommentarer
Postat av: Elin

SANDRA, LYSSNA PÅ MIG NU! Säg inte att Barcelona var bättre, för dom var inte bättre... Real höll boll mer än Barcelona, och Barcelona skulle ha ett rött kort och en utskickad Messi. Real hade bara lite oflyt och Barcelona hade mer än turen på sin sida. Punkt slut!

2011-12-11 @ 09:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0