I still want o drown whenever you leave, please teach me gently how to breathe...

Tjenna Allihopa, bra att jag har en ren spegel!! ;)
Fy satan vad jag har knytningar i ryggen, måste verkligen ha sovit konstigt inatt, inget snack om saken! Annars har ju dagen levererat till och från, det bjöds bl.a på julbord, en underhållande julshow på Lärkan och en massa andra knasiga idéer. Men... har haft massa hål i stort sett hela dagen, ingen höjdare om du frågar mig! Tur att man har friends, hehe!
Nu ska jag iallafall ta och chilla lite... låter ju ändå inte helt felt! Ska ju faktiskt senare och handla lite grejs till då jag och Louise ska göra julgodis. Det är iallafall tänkt så! Men ha det gött, så ses vi later! <3






Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0