Just one lie...

Yes, Luleå plockade 2 poäng, och att det var mot skellefteå gör inte saken sämre! ;)
Denna dag började med muntligt historiaprov, hör och häpna; jag klarade det! Har även hunnit med en sväng till stan och kikat på kläder med Hjorren, det ska alltid finnas så mycket fin när man väl inte ska spendera pengar på kläder... Typiskt! Dagen har även varit lite småseg till och från, i slutet mot dagen gick jag runt med en otrolig huvudvärk... men, fick bita ihop!
Nu efter hårt plugg, laddar jag om inför skriftligt NP imorron och klättring på idrotten. Kommer bli kul, men måste erkänna att jag har en viss rädsla för höjder.. brukar få svindel... men det ska inte hindra mig! Säger bara: Spiderman akta dig, för här kommer Sandra! Puss&Kram, vi hörs! <3









Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0