Please, just cut it out!

Gårdagen fick jag besök av två fina, Elin och Anna. Vi käka karra, pratade om allt och lite till, en perfekt "lill-lördag"!
Snart nyår och idag har bestämt för att planera inför det, jag ska ju trots allt hålla i tjejmiddagen och till min hjälp har jag Emelie, hur f*n ska det här gå?! haha! Imorron har jag en klipptid bokad, har en sådan stor lust att bara klippa av mitt hår men vet inte om jag har modet till de... men min syrra gjorde de så varför inte jag? Och vill tillägga att vi pratar kring axellångt hår, INTE kortare! Vi får väl se... nu ska jag ta tag i saker, hejdå! <3





Sandra.

Kommentarer
Postat av: Emelie

kommer fan bli kaos när det är du och jag som ska planera... ;)

2011-12-29 @ 17:22:38
URL: http://emeliegk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0