Natten är ung och jag ligger vaken...

OMG, jag vågade! Jag har kort hår, det ska bli spännande att se hur det ser ut efter en dusch... hihi! Dock apig bild.... heh! :(
Ojojoj, what a day.. sprungit runt på stan som någon annan galning! Och det slutade med att jag vart L E S S!! Fast fixade mig iallafall en dress till nyår och lita annat smått och gott. Maten till morgondagens nyårsmiddag är fixad, eller ja, den ska ju lagas också.
Imorron är det väl självaste nyårsafton och då kommer jag spendera dagen genom att förberda nyårsmiddagen som jag ska ha med mina fina kåmpisar. Jag är riktigt taggad, så nu behöver jag min skönhetssöm... nattinatti! <3






Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0