It felt so crystal in the air...

Tjabba girl and hopefully some boys too! ;)
Siiter här och försöker plugga, men det går segt som satan i gatan! Som vanligt då kan man ju säga... haha. kan berätta lite smått som att jag äntligen har bytt bakgrunds bild på telefonen... har haft ingen mindre en Zlatan som bakgrundsbild.. men är väl inte 100% into him. Så nu är det Pato som gäller (fotbollsspelare, för er som har 0 koll vem det är). Tönt? Jo tack, jag vet!
Imorron ser planerna ut så att det är sovmorgon till 11.15, men funderar starkt på att gå på extra matten som börjar 10.00... men fortfarande, sovmorgon (<3)!! Ska även till arcus med ett gäng tjejer och kolla på några girls and boys i min klass som har match, låter ju faktiskt ganska perfekt! Nu; efter att ha skrivit en hel livshistoria, passar jag på att säga godnatt... sov så sött! <3








Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0