If you can't make up your mind, please don't waste my time!

Oj hej, kom just på mig själv att jag halvsov på skrivbordet... inte ok!
Det är ju bara ren tur att vi har sovmorgon imorron då. Det är ju inte varje dag man har sovmorgon till 11.15 liksom. Annars har jag blivit ansiktsvåldtagen några gånger idag, av ingen mindre än Hjorren. She is playing with the fire, haha! Ne, skojja.. så farligt var det inte!
Nu funderar jag starkt på att bara slänga mig i sängen och ta en liten pn... hade varit überskönt! Måste ju faktiskt orka plugga senare också... men nu känner jag att jag inte har något vettigt att säga utan mest bara "babblar" på... så vi ses hörrni! <3









Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0