Snowflakes are falling...

Tjollahopp Tjollahej alla, detta är min fina lysande ängel!
Denna dag har verkligen levererat och jag har haft super roligt! Började med en härlig sovmorgon, matteplugg och en riktigt soft idrottslektion (men det brukar dom ju vara). Den fortsatte med max-käk och en hel del fotbollstittande med ett gäng fina girls.
Blev VÄLDIGT sugen på att spela fotboll (HIHI), det är nog den ända nackdelen med att se på fotboll. Men tyvär kan man ju inte springa ut som någon annan hulligan och sno bollen, haha. Innan jag slutar måste jag säga: Herregud så skönt med snö!!!! Nu ska jag iallafall mysa ner i sängen... nattnatti! <3







Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0