A beautiful day!

Gör ett litet inlägg så här på kvällskvisten eller vad man nu ska kalla det?


Anyways, idag har det verkligen varit superväder. Drog på mig skinnjackan och knöt mina converse sen gick jag in till stan för att få lite saker gjort. Eller en sak iallfall och det var att boka klipptid. Nu är det gjort och jag fick också med 2 ringar hem ((tidigare inlgg), inte helt fel det! Sen har jag också varit och tränat. Trodde jag skulle få slippa fys denna dag, men självklart inte bara för att jag har en förjävlig träningvärk! Jag har typ inte insett det förän idag att det kanske är träningsvärk, jag som trodde jag bara var stel... haha! Imorron blir det mer fys, inte 100% taggad men det är bara att köra på. Nu ska jag sova, godnatt! <3









Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0