Cold

Nämen tjena alla glada! ;)


Kan ju börja med att säga att jag är dålig på att blogga på måndagar.. men jag har mina anledningar. Anyways så har vi haft np idag, det gick väl helt okej. Det var ju ändå inte så svårt. Vi hade ju iallafall hål i 2,5 timmar efter det, fett med najjs! På hålen gick jag och mina två bästa vänninor till Fellangiirl och fikade LITE...! Blink blink! Efter att slutat sista lektionen gick jag heem (samgick med Fellangirl en bit) och chillade lite. Har varit på spelarmöte, det var ju helt ok. Men gud så kallt det är ute!! Ajja, märker att jag inte har något intressant att säga så.. Hejdå och Godnatt! <3



Slänger upp en sommarbild å sötaste Emelie och mig, mitt i all kyla!







Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0