det vart inte som det skulle vara...

Go' kväll!


Gör ett snabbt inlägg här innan jag sover.. har tidigt träning imorron eller ja man måste ju stiga upp ganska tidigt. Anyways, roligt jag har haft idag! Vi är så jäkla störda har gömt mig bakom en dörr och försökt skrämma massa folk genom att skrika lyckade nån gång iallafall, haha! STÖRT! Efter skolan har jag gått på stan som en tok, fick ändå inte riktigt gjort mycket nog för att jag ska vara nöjd, så ska nog gå imorron efter träningen. Köpte iallafall en grejj, lägger upp bild imorron. Har även beställt två saker on the internet, men det får bli suprisebild när dom anländer hemma hos moi! Men nu kände jag att detta inlägg vart lite längre än vad det skulle... så vi säger godnatt! <3 










Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0