Laddaruppinförkvällenmatchmedwater!

Tjenatjena allihopa!


Första matchen på helgens cup är spelad, dock förlust.. Men det är bara att ta nya tag så kör vi mot notas ikväll, eller ska jag säga natt?! Matchen börjar inte förän halv 11, kanske senare pågrund av förseningar.. menmen, det är ju helg. Har kollat på lite skidor när jag kom hem Daniel Rickardsson vann, wohoo! Då får vi väl hoppas att han kan leverera i VM också. Anyways, nu ska jag hämta min waterflaska och dricka lite water. See yah cuties! <3


cooltjej!







Sandra.


Kommentarer
Postat av: Madelene

sv; HAHAHAHA är han? Nej nu blev jag ledsen :(

2011-02-19 @ 20:11:27
URL: http://millionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0