Allstar Midwinter Cup

Tjohej, nu tar jag mig tid att blogga lite här!


Kan ju ta att meddela på direkten att jag inte tror det blir så mycket blogga imorron, men vi får se om det blir nått inlägg. Ska nämligen och spela mot Umeå IK, fast ja, jag ska sitta på bänken. Om ni undrar varför ett division 2 lag (vi) möter ett lag i allsvenskan är för att vi har värsta tuneringen; Allstar midwinter cup, där vi möter 2 allsvenska lag (Piteå och Umeå) och 1 lag i division 2 (Assi IF). Idag spelade vi mot Piteå, förlust med 0-9, det såg faktist förvånadsvärt bra ut första halvlek men andra inte lika.. menmen, jag tyckte tjejerna gjorde ett bra jobb! Trots hårt motstånd kommer Umeå vara betydligt hårdare, men det bästa man kan göra är att bara kämpa på!

Ajja, annat än fotboll nu då. Skola idag då, inget np idag, sköönt det. På idrotten hade vi brottning jag ägde! Suprise? Knappast! Det ända negativa var ju att vi skulle göra kullebyttor, behöver jag säga något mer än att det inte riktigt är min grej.. haha. Efter skolan har jag varit på stan med Fellangirl och vi köpte då en birthday gift till Amilia. Skulle ju dit på kalas (ironik) imorron, men ska på All Star och käka med fotbollen, men ska kanske dit på kvällen och sova över. Men nu vart det är inlägget kilometer långt, gotnatt alla!










Sandra.


Kommentarer
Postat av: L I J N A

SVAR: jo det är bra :)

2011-02-11 @ 22:36:41
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: benny

Vill du ha en gratis design utan någon tävling? kolla in min blogg och se hur du ska göra ;)

2011-02-12 @ 11:14:15
URL: http://behiye.blogg.se/benny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0