pirreborren!

AAAH, OMG!!


Gick in på en sida som kallas pixbox.se var typ inne den 24/7 för några år sen. Och då hittar man ju sådär hyffsat gamla bilder på sig själv, kuuuuuul! Och man har ju som haft lite olika hårfärger under åren som har gått.

Här får ni några smakprov;

Thailand -04, SAKNAR!


I 6:an (-08), då hade man ju sin naturliga hårfärg...


En bal på slottet -08, fortfarande min naturligt hårfärg...


I början av året 2009, brunt hår hära...


Sommaren -09, började få tillbaka min naturliga hårfärg...


Mer mot vintern samma år färgade jag håret i nån mahogny färg? TUFFT!


Samma vinter vid lucia vart det en mörk brunfärg, sexxybitch!

Efter det har det bara blivit blondare och blondare och nu har jag typ min orginala hårfärg. Har haft funderingar på att färga håret brunt igen, men inte ännu... isånnafall blir det efter sommarn! PUSS! <3







Sandra.


Kommentarer
Postat av: Louise ditt enda fans

KULT att jag var brunast! :)

2011-02-14 @ 22:09:35
Postat av: elin

Mahognyfärgen var snyggast :D

2011-02-20 @ 09:25:25
URL: http://esahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0