inmyheart

Tjollahopptjollahejj!


Kom nyss hem efter att ha handlat lite naturgodis. Asså... naturgodis in my heart! Typ chilldag, vi hade ju skridskor som ni kanske har fattat. Det var riktigt kul, vill gö det en gång till! En gång till! En gång till! Anyways, när jag kom hem var jag helt slut efter allt skridskoåkandet så slände mig på soffan och kollade på lite O.C. Jag tycker det är super att dom har börjat visa det igen på tv, a big tumme upp! Ikväll chillar jag och laddar upp inför helgens NewWave cup. Nu ska jag hämta lite vatten och fokusera på Let's Dance, inte för att jag är så insatt... Ha en fin kväll, hejdå! <3


Våfflor till middag typ once in a life time, men.. MUMS!







Sandra.


Kommentarer
Postat av: EMMI - modeblogg

Hoppas du haft en bra dag! och sov så gott =)

2011-02-19 @ 01:11:22
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0