I did it!

TjabbaTjenaHallå!


Idag gjorde jag det, jag gjorde mitt gymnasieval, känner bara såhär; shit! Har varit ganska stressad över vad jag ska välja, vill ju verkligen inte hamna fel.. men det kommer nog gå bra. Nånting som är skönt är att jag slipper tänka på det nå mer. Efter skolan har jag suttit med några av grabbarna i klassen i koridoren, Gustav har suttit och garvat åt konstiga saker som inte äns var kul men som vart kul för att det var så dåligt. Och han ska säga att jag har jobbigt skratt... hajar ni?! Har även suttit och "lekt" med min kamera, är man proffs så är man! Annars så har jag nyligt kommit hem efter att ha ätit ute, gott var det! Nu ska jag försöka göra något vettigt, vi får väl se hur det går med det.. Hejs! <3



Fagert!








Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0