stjärnglans på skidor!

Omg, totally awesome!


Vad som nu är awesome? Kanske att det är tre svenskar i final på herrsidan i sprinten (vm i skidor). Det gick inte lika bra för tjejerna, dom hade inte turen med sig.. Kalla var nära men vart utträng på upploppet, synd! Har faktist skyndat mig från skolan för att få se lite skidor, töntig som jag är! Anyways, Marit Björgen vann vm-guld i sprint nyss... nu är det dags för the guyys... återkommer med resultatet.


Medans kan jag ju berätta om dagen, om det finns så mycket att berätta? hehe. Dom två sista lektionerna har jag och Fellangirl suttit och garvat åt cp-saker, haha. Asså bästa humorn eller? Klart den är!

Hellner går mot guld!! JAH! Northug två, och Emil Jönsson trea, härligt värre! WOHOO!









Sandra.


Kommentarer
Postat av: Louise♥

jätte fin blogg ! :D

2011-02-24 @ 16:58:43
URL: http://louiiiiiiiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0