I'm like a zombie!

Halloj, dåligt bloggande igår...


men tog mig aldrig riktigt tid att skapa ett inlägg. Gårdagen bestod av en hård fotbollsträning med massa fys, hade inte laddat upp speciellt bra till de och det gjorde det ju inte bättre, höhö. Efter det for jag hem och åt och städa, fast fick speciallhjälp av mina småkusiner så behövde igentligen inte göra så mycket, slappt! På kvällen drog jag till Amilia där jag även har spenderat natten, vi har haft det myspys!

Idag har vi varit och åkt slalom mina ben var typ döda men nu är dom ännu mer dödare, hela jag är död. Så ikväll ska jag chilla järnet! Har köpt en chokladkaka och en tidning, let's ta det lugnt! Imorron funderar jag på att dra till stan och beställa klipptid, behöver verkligen ta och cutta mit hår. Ajja, nu har jag inget mer att säga, ha en awesomekväll och hoppas ni njuter av sportlovet (alla som nu har det), hejdå! <3









Sandra.


Kommentarer
Postat av: IssaTrönnblom

Hejsan!

Just nu har jag utlottning av bloggsvar på min blogg. Om du vill ha chansen att vinna det så är det bara att klicka inte på den här länken: http://tronnblom.blogg.se/2011/february/tavling-om-bloggsvar-1.html ;)

Om du inte gillar sånna här kommentarer så är det bara att ta bort den och låtsas om att du inte har sett den. Ha en bra dag :) ♥

2011-02-28 @ 12:35:01
URL: http://tronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0