bakingpowdah!

Tjena tjena!


Vart väl inte så mycket bloggande igår, var ju pluggis! Hade ialla supersen träning förstår inte, ända till klockan 22.40, alldeles för sent för min del... var hemma vid 11 och kom typ inte i sängen förän vi 12, cp! Menmen, lyckades ju med att skjuta en kanon mitt mellan benen på en tränare och ja det var en kille, han bokstavligt talat flög bakåt typ.. så det kan gå!

Idag var det ju då skola, fyfan vad alla var svammliga eller ja, åtminstånde vi girlzz! Vi eller Amilia och Felicia lindade in mig med nå tygrester så att jag såg helt störd ut och jag menar det! Sen gick vi runt och skrämde alla (försökte), kul man kan ha. Efter skolan har jag gjort storbak två sater kladdkakemuffin, vi ska sälja i fiket.. alltså våran klass. Så alla som går på nlv och läser detta kan ju köpa som F A N imorron! Igår bakade jag även chokladbollar, smarrigt värre. Ska och träna senare, som tur var inte lika sent, hehe. Ajja, nu har jag icket mer att berätta om.. Byebye! <3


Lite oseriös med grejjen jag har på skallen, ville ju bara prova! ;)







Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0