stjärntecken


Asså jag vet inte om ni har sett det här med stjärnteckena... Tydligen så har dom bytt plats eller hur man nu säger och det har kommit en ny också... du kanske inte alls har samma stjärntecken som förut. Min åsikt om detta; Det suger! Jag själv är eller var (?) tvilling, men nu är jag tydligen oxe.. inte ok! Fast jag tänker själv forsätta "kalla mig" för tvilling, jag var född när det var så, så lev med det! En gång tvilling alltid tvilling!


Såhär ser det ut nu: 


Stenbocken: 20 jan - feb 15

Vattumannen: 16 feb - 10 mars

Fiskarna: 11 mars - 17 april

Väduren: 18 april - 12 maj

Oxen: 13 maj - 20 juni

Tvillingarna: 21 juni - 19 juli

Kräftan: 20 juli - 9 aug

Lejon: 10 aug - 15 sept

Jungfrun: 16 sept - 29 okt

Vågen: 30 okt - 22 nov

Skorpionen: 23 - 28 nov

Ormbäraren: 29 nov - 16 dec

Skytten: 17 dec - 19 jan








Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0