Runningman!

Yo bro!


Hade no time att blogga igår, sorry guyyz! Men iallafall så var det ju skola igår då, kommer inte ihåg vad som hände, har lite kort minne ibland.. haha! Hade iallafall träning på kvällen, sprang ju cooper-testet (stavning?), gick ju bra. Det vart en tung träning, benen var lite stummna..

Idag var det då skola igen, hehe... Har väl inte hänt sådär jätte mycket, sista lektionen var idrott vilket jag tycker är ganska chill. Spänderade då nästa hela lektionen på toa med Amilia oc Felicia eftersom Amilia blödde näsblod i en halvtimme, stackarn! Efter gympan har jag och Fellangiirl gått på stan, spanade in lite grejjer. Sen gick jag och åt på sub&co då kom Louise och joina och Felicia for hem, dom liksom avlöste varandra, haha. Efter att ha ätit och stirrat lite in i väggen av fredagströtthet så gick vi iväg mot pontusbadet för träning, simmade ungefär 52-54 längder. Nu sitter jag är och är helt slut efter all träning. Nu ska jag inte skriva nå mer, Godnatt! <3









Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0