Sånt händer på NLV i klass 9a!

Sorry att jag inte har bloggat...


men har ju så mycket träning, speciellt på vardagar. Har liksom träning måndag, tisdag, onsdag, torsdag och fredag, men nästa vecka blir det lugnare. Kan ju berätta lite smått vad som har hän i veckan så lång då. I måndags åt Lauri 60 köttbullar och vi fick hela matsalen att applådera åt han. Igår så fick vi han att äta en hel mint tablett ask, med sånna där små vita om ni vet vad jag menar. Dom har i allafall laxerande effekter, så om man äter för många kan det ända att man skiter diarré. Haha, så jäkla skojj! Dock sket han inte... menmen. Ajja, idag har vi haft typ kriig i klassen om det heter plättar, pannkaka och ungspannkaka (det säger jag) eller småplättar, plättar och pannkaka. Detta kan ju hålla på i evigheter.. suck! Nu ska jag käka, hejdå! <3

Igår på matten..










Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0