Tjat!

Hallojj, känns som att jag börjar bli dålig på att blogga igen.. men det ska inte tillåtas!


Kan ju berätta lite vad jag gjorde igår... jag var ute från ca 13 till 3 nångång. Tror aldrig jag har gått så mycket i hela mit liv, skämt dock! Men det var ju nyttigt med motion! Sen senare på kvällen när Louise kom hem from the work, åt vi en kaffekladdkaka som jag hade gjort, den var klart godkänd! Satt satte vi på Harry Potter och halvblodsprinsen, vi både kände för att få skratta lite! Fast dumbeldore dööööööör!!! Ursäkta, men jag är insatt!

Idag har jag då varit på staden med två vackra damer. Vi har varit och hämtat ut våra typ.. kompis-smycken som jag och Amilia var och beställde innan nyår. Bilder kommer att komma senare! Kan ju nu säga att jag är väldigt nöjd, ändå värt priset. Sen har jag varit och tränat, det gick faktist helt okejj om nån ville veta det. Men nu måsta jag knalla. Mamma har fixxat lite efterrätt som måste käkas och hon tjatar ju just nu sönder mina öron. så... see yah! <3 







Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0