sliter

Heeeltrött efter 4dagars arbete vill helst sova nu men det måste packas eftersom jag ska bege mig till papa på andra sidan bron. Mamma har beget sig ut på en bilresa sverige runt kul för henne att hon unnar sig medans jag sitter i en blomlåda med larvar och alla andra insekter och sliter som ett djur... nejnej, inte ska ni behöva tycka synd om mig... ne, nu driver jag! Såklart tänker jag Positiva-Sandra positivt... det kunde ju ha varit värre!

Längtar nånting otroligt mycket till helgen tror aldrig jag har velat ha helg så mycket som nu... tur att det bara är en arbetsdag kvar av denna vecka då... Men nu måste jag fortsätta packa, byebye! <3











Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0