Fullt upp!

Heej, har varit dålig på att blogga dom senaste dagarna...


Har istället gjort saker som tagit sköna kvällsdopp, lirat en del fotboll och även hängt på stan. Idag tänkte jag hitta på något med Felicia.. Sen ikväll har vi planerat att tälta, hon, jag och Amilia. Det kommer blir super! Innan jag knallar ner mot Felicia funderar jag på att käka lite innan, bara så att ni vet! Hihi!

Denna vecka känns som en bra vecka! Först tälta med dom bästa, sen på onsdag ska jag äntligen se sista Harry Potter-filmen, can't wait!! Och på torsag 06.30 börjar resan till Umeå men ett gäng härliga tjejer, Umeå fotbollsfestival here we come liksom. Det ska blir riktigt kul och måste även tillägga; SJUKT SKÖNT MED SOMMARLOV IGEN! <3


Ville bara bara till alla i LÅ, hll utkik efter denna bild på bussarna... My face is in this picture!











Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0