Åren fylld med minnen

The end of 9A, hur sad låter inte det?


Samtidigt som det ska bli roligt och nytt att börja på gymnasiet där man förhoppningsvis får träffa massa nytt folk så känns det trist att lämna klassen och alla härliga flickor och pojkar som man har lärt känna under åren på nlv. Trygghet, man lämnar en trygghet... Tur då att jag är en galen liten flicka! Jag är ingen tjej som brukar gråta, men en och en annan tår lyckades jag klämma fram och det var Annhs fel!! Men nu ska jag iväg på andra festligheter... bilder kommer imorron, puss&kram hoppas ni alla får ett fantastisk sommarlov! <3









Sandra.


Kommentarer
Postat av: Sofia&Isabella

Vi ska också börja gymnasiet efter sommarlovet, tycker också det är lite synd att lämna sin klass :)

2011-06-11 @ 21:46:31
URL: http://tviillingarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0