lovely

Go' kväll!


Gör ett snabbt litet kvälls inlägg hära. Har varit och lirat lite fotboll i älvsbyn idag, vinst vart det. Sedan har jag haft lite "kalas" eftersom jag fyller år imorron. Ska ta mig tid imorron efter mitt sommarjobb. Kan ju berätta att jag har två sommarjobb i sommar, imorron fick jag hoppa in och jobba en vecka på fotbollsskolan skulle egentligen inte det men det var väl för många småttingar, höhö. Sen har jag ju i mittenperioden i stan... lite extra cash!

Har bränt som f a n igår, lyckades ju glömma bort att vända på mig så låg heeela dagen på magen och solade ryggen förutom dom 5 minutrarna jag låg på ryggen det vill säga. Men det är ju inte helt fel att se ut som danska flaggan, eller? Men nu ska jag ta och sova så att jag pallar mig upp imorron.. godnatt! <3


Btw, fyllar år nu! :D









Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0