one year older!

Sweet 16, it's my chance to shine!


16 bast var man nu, känns ju faktist helt okej. Har tillbringat dagen på skogsvallen där mitt jobb som ledare på fotbollskolan är. Jag och Emma har ett tjejgäng med -04. Dom har varit så gulliga och gett mig blombuketter, fick till och med en grattis kram av en. Jag tycker det har varit en väldigt rolig och intressant dag. Imorron bär det av på nya äventyr, vi ska matcha killarna -04. Vi får väl se hur det går.

Nu på eftermiddan/kvällen har jag varit och sprungit med morsan och syster på ormbergsbacken, mamma pallade inte mycket. Men själv körde jag då 3.3 km och sen ett spurt upp för ormbersbacken, det var riktigt tungt! Började till och med småskratta lite för mig i själv i mitten av backen och tänkte att det här måste ju se förjävla roligt ut! Pensiornärstakt var det! Priset på den goda insatsen blev en god marrängtårta. Nu ska jag ta och sova, jobb imorron... godnatt! <3


Puss&kram för alla gratulationer!<3










Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0