Premiärdoppet!

Hello, sitter här och är heeelt slut!


Det har varit en hård och en jäkligt roligt dag på klubbviken med klassen och 9b. Tog ett premiärdopp i det varma vattnet... så varmt var det ju dock inte. Men nog gick det! Det var även mycket volleybolllir, riktigt skoj. Det som är mindre roligt är väl att ag lyckades bränna mig lite i mitt ansikte, men sånt händer.

Imorgon ska jag dela med mig av min fina stämma på den årliga grässtråfestivalen, vad fan tänkte jag?! Jag, Amilia och Felicia var och träna idag.. fyfan, jag darrade, rösten darrade och även skärde sig, HEMSKT! Har nånting som kallas scenskräck eller ja, något liknade iallafall... hoppas det går bättre imorron iallafall. Ska ta och hoppa i säng nu så att jag får min skönhetssömn, godnatt! <3 









Sandra.


Kommentarer
Postat av: idagabrielsson - fashion

Du sjöng jätte bra idag, kram!

2011-06-08 @ 15:50:07
URL: http://idagabrielsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0