attans!

Hallojj, vilket väder!


Sitter här och kollar in i den fyrkantiga kärmen i dagsljuset, helt plötsligt blev det mörkt.. jag fick reaktionen; Vem släckte ljuset? Jag kollade ut och helt plötsligt var hela i himlen grå och väldigt motbjudande. Det hade varit ok om det åskande för det tycker jag är väldigt mysigt, men nu gör det ju inte det så då är det in lika ok..

Iallafal kan jag ju berätta kort om gårdagen då jag var på jakt efter ett par skor till avslutningsmiddan, det gick väl sådär... hittade två par som var godkända.. dock var dom ena lite för dyra för min smak, attans vilken otur! Men ska ta mig till stan nån dag till, typ på måndag och kolla igen. Men antar att bor man i LÅ får an väl räkna med sånt här.. Ajja, pusspuss på er! <3











Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0