Grässtråfestival














En bildbomb från dagens grässtråfestivalen.. heh, töntigt det låter! Dagen har varit mysig och trevlig, foten har domnat bort sisådär 50 gånger för att jag suttit på något apigt sett.. men sånt är ju livet. Sången gick väl sådär, var huuur nervig som helst!! Jag blir bara irriterad på mig själv, menmen, det försvinner väl... det positiva var väl att det lät bättre än igår iallafall!

Nu blir det att ta nya tag till imorron då det blir fullt upp! Fika på holms med klassen, avslutningslunch och sedan avlutningsmiddag. Ska försöka komma ihåg att ta med kameran så jag kan ta lite bilder, räkna med massa bildbomber! Fast nu fick jag en känsla att bara för att jag skrev det där så kommer det inte bli några... men håll utkik! Nu är det dags för skönhetssömn, godnatt! <3









Sandra.


Kommentarer
Postat av: mikaela

Superfin blogg med superfina bilder :)

2011-06-09 @ 13:30:56
URL: http://aleakimikaela.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0