a sick day!

Goddag, ligger hemma och chillar i i soffan...


Vi hade "klassens val" idag så då skulle vi till lulsundet och grilla och chilla ju men tydligen så hade ingen med sig korv att grilla så då gick det ju inte.. och många hade ändå tagit med sig annat. Men då hade ju tydligen våra klassföreståndare bestämt att vi skulle gå blodomloppet (en promenad runt sjö), och det var ju inte precis klassen som valde det, hallå var det inte klassens val?! Ingen gick blodomloppet, alla hitta sitt sett att smita ifrrån det, vi är ju liksom rebeller i våran klass. 

Jag, Hanna och Johannes smet (sprang) ifrån Annh och Mats, en rolig upplevelse. Vi drog istället till Fellangiirl och fika + att jag lyckades somna i Felicias soffa. Inte så konstigt kanske eftersom jag är förkyld och knappt har sovit nå inatt. Orkade inte dra tillbaka till skolan så nu är jag hemma i soffan och håller halft på att somna. Men som tur var ska jag snart ta en pn.. men vi ses, hejdå! <3


Läskiga ägon jag hade på bilden, säkert också bara jag som tycker det!







Sandra.


Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-03-24 @ 14:47:58
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0