apainintheass

Orkar inte skriva nå mycket...


är bara så himla trött. Kan berätta kort om dagen, har äntligen klippt mig!! Verkligen superskönt att få bort det slitna. Har även hållit hus på min mamas kontor ett tag och såg lite skidor, det gick inget vidare för sverige... ajja, bättre lycka nästa gång får vi hoppas på! Har varit och träna, elefantgången (utfallsteg typ) kändes som fan.. träningvärken efter i lördags. Tur att den håller på att försvinna kan jag ju tala om! Har inte så mycket mer att berätta så jag tackar för mig, godnatt! <3









Sandra.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

fin bild :)

2011-03-02 @ 21:24:41
URL: http://ellinorsarapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0